close
Thank you for talking with me last night. Yes!!You are right.
Life is short and we only have one life.
I can't control what time I will die, I only can control myself to be happy eveyday.
You told me you never care other's telling you bad story or bad things. Because that is your life, no matter good or not.
以前的我,總是期待別人給我幸福;
現在的我,除了要給自己幸福之外,也要想讓別人幸福...
以前的我,總是在意別人的眼光;
現在的我,只想好好做自己,讓自己快樂....
再見了!我的過去,很抱歉對於我曾經傷害的你,其實我最不想傷害的就是你,
希望你還是相信我也一樣是用生命與時間認真的和你度過每一天,
你的好你的善良我會永遠記得,其他的部分我會忘記,
再見了!我的過去,從現在起,我要開始過自己的人生!活在當下~
Today is sunny day, I believe tomorrow is also sunny day.
From now, Never think bad. Life is sweet. I believe true love.
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Tracy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()